Під час роботи над модулем: ü Створила інструктивні документи, докумети для фасилітації. ü План впровадження проекту. ü Оцінили створене портфоліо. Обговорили, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення ефективності уроку та для підтримки навчання учнів,
Описали у блозі свої думки щодо навчання за модулем, оцінили себе як організатора навчання. Завдяки цьому модулю впевнились у своїх якостях як організатора навчання. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів .
Під час роботи над цим модулем навчилась Використовувати соціальні сервіси Інтернету для спільного редагування основних питань. ü Ознайомилась з прикладами оцінювання Інтернет-ресурсів. ü Адаптувала форму оцінювання Інтернет-сайту для учнів різних вікових груп.
Комментарии
Отправить комментарий