Описали
у блозі свої думки щодо навчання за
модулем, оцінили себе як організатора навчання. Завдяки цьому модулю впевнились
у своїх якостях як організатора навчання. Проаналізували
шляхи здійснення диференціації навчання учнів.
Під час роботи над модулем: ü Створила інструктивні документи, докумети для фасилітації. ü План впровадження проекту. ü Оцінили створене портфоліо. Обговорили, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення ефективності уроку та для підтримки навчання учнів,
Під час роботи над цим модулем навчилась Використовувати соціальні сервіси Інтернету для спільного редагування основних питань. ü Ознайомилась з прикладами оцінювання Інтернет-ресурсів. ü Адаптувала форму оцінювання Інтернет-сайту для учнів різних вікових груп.
Комментарии
Отправить комментарий